trebokstaverochenblomma.blogg.se

Jag behöver skriva av mig ibland, och då blir det såhär!

4 1/2 månad

Kategori: En bild om dagen...

Nu har vi varit föräldrar i över fyra månader. Det känns som om vi alltid har varit föräldrar samtidigt som allt är nytt. Varje dag händer det något nytt och jag kan liksom inte hänga med, tiden går så fort! 
Bara denna veckan har hon börjat förflytta sig. Det var ett tag sen hon lärde sig att vända på sig men hon gjorde det inte så ofta, nu ligger hon inte stilla alls och snurrar runt runt. Första tanden har tittat fram och hon äter gröt och älskar det! Hon är väldigt tydlig med vad hon vill och humöret växlar fort. Hon är älskad av så många och det värmer ett mammahjärta. Snart ska jag krypa ner i min sänga, lyssna lite till små snarkningar och sen somna gott...för någon timme eller så innan matvraket vaknar och vill ha mat. Imorgon åker vi utomlands för första gången, hela familjen, och så fyller min mamma år. Hurra hurra till världens bästa mamma och mormor!
 
 
 
Hon låg på mage på filten från början. Älskade lilla krumellur, du får aldrig bliva stur! 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann säger:

    Lilla loppan <3
    ........stor heter det väl ????........
    Kramis

    2013-10-25 | 09:56:13

Kommentera inlägget här: