trebokstaverochenblomma.blogg.se

Jag behöver skriva av mig ibland, och då blir det såhär!

Ekohallen

Kategori: En bild om dagen...

Idag gick Volvon till Ekohallen. Jag drog med mig min gamla och trogna vän Å dit också. På vägen passade vi på att titta på Ciggarrfabriken, som är till salu, i Bäckaskog. Vilket häftigt ställe, men jag får nog hålla med Kalle där, det är på tok för mycket att göra på stället, men coolt är det. Vi handlade allt från tandkräm till spackel och sen åkte vi tillbaka till lilla byn för lite renovering. Eller Å renoverade och vi andra tittade på. Det kommer bli ett fint ställe när det väl är klart och jag måste erkänna att det känns konstigt att inte själv ha något att renovera och fixa med. Hoppas vi får lite att göra snart!

Kvällen avslutades hos lilla mamma med middag med syster och syskonbarn. Efter en underbar dag somnade lilla L gott i sin säng, tack för idag vänner!  
 
 
 
Lilla L kollar på flugsvampen mitt i allt fixande. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: