trebokstaverochenblomma.blogg.se

Jag behöver skriva av mig ibland, och då blir det såhär!

Sömn

Kategori: Allmänt

Det skulle bli ett helt annat inlägg om något helt annat, men det aktuella ämnet är sömn. Vår lilla loppa har så svårt för att somna. Om dagarna sover hon max 20 min åt gången och på kvällarna har hon också börjat att inte vilja somna själv. Hon sover längre och somnar snabbare om hon får sova i famnen men vaknar så snart jag lägger ifrån mig henne och är klarvaken...suck. Det känns som om jag har potatismos i huvudet efter några sömnfattiga dagar. Varför sover hon inte mer fast hon är så liten? 

Vi har också haft besök av en som sover om nätterna, men då på tvären mellan oss i sängen, så då blev det inte heller mycket sömn men hon vågade sova över och det var målet. 
 
"Håll i hatten" sa Ellie och sov över utan att längta hem.
 
 
Lilla L har börjat äta lite gröt, hon äter med hela ansiktet och tycks gilla det. 
 
GOD NATT! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: