trebokstaverochenblomma.blogg.se

Jag behöver skriva av mig ibland, och då blir det såhär!

Ridskolans stall

Kategori: En bild om dagen...

Nu har vi, på kort tid, varit uppe på ridskolan två gånger och hälsat på alla fina hästar. Jag älskar att vara där! Lilla L tycks också gilla det. Idag ville hon hälsa på alla hästar och titta länge länge på varje häst och smacka som dom gjorde när dom åt. Hon fick sitta på två hästar också och var så glad och nöjd så, underbart! När vi kom hem sa hon helt plötsligt Häst, åt den lilla plasthästen som vi fått låna av kusin E, och smackade som hästarna gjorde, lilla hjärtat! 
 
 
 
Blir det dåligt väder någon mer dag denna veckan så är det vi som åker upp dit igen och strosar runt och myser. Annars så funderar jag på att sticka en kofta till Loppsi och hur vi ska ha det i vårt framtida hus. Tankar tar mycket energi och det är mycket att tänka på. Jag tänker bäst när jag sover eller tränar, så nu går jag och lägger mig. Söv gött! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: