trebokstaverochenblomma.blogg.se

Jag behöver skriva av mig ibland, och då blir det såhär!

Alla hönsen hemma

Kategori: En bild om dagen...

Jag trivs bäst när alla "hönsen" är hemma. Är någon i familjen ute på äventyr så är jag inte så bekväm, jag vill helst att alla ska vara hemma, då sover jag gott och mår som bäst! Nu har K varit borta över natten och jag har varit hemma med lilla loppan. Min mamma har varit här och mina kära systrar två med S och vi har haft det jättemysigt och trevligt. Som vanligt har inte kameran varit framme och jag har därför inga bilder från besöket, men det har syster M, så kolla gärna hennes blogg: http://mayalovisa.blogg.se/
Däremot har jag några bilder på min och mammas lilla utflykt till ett underbart ställe som vi gärna besöker igen. 
 
 Foto: Ann Ingvarsson
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: