trebokstaverochenblomma.blogg.se

Jag behöver skriva av mig ibland, och då blir det såhär!

Största möjliga tystnad!

Kategori: En bild om dagen...

Idag krävde min kropp och mitt sinne en trafikfri promenad och det var så välgörande! Skogen är så magiskt tyst och det är så rogivande att bara få liksom vara ifred lite, utan bilar och buller från staden. Men för att komma till allt det där tysta behövde vi ta bilen en sväng först. Färden gick till Björkefall, ett paradis på jorden, och promenad med Loppans farmor med hund och nu känner jag mig i balans igen. Att få se lite träd och vatten och få dra vagnen på skogsstigar är något jag uppskattar och värderar högt, så vart är mitt hus på landet i tystnaden?
 
Bild från Björkefall för någon sommar sedan, visst är ved underbart?! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: